Všechny články z blogu
Rozvoj generativní AI v roce 2025
Generativní umělá inteligence (AI) se rychle stává nepostradatelným nástrojem v kreativních průmyslech. Tato technologie umožňuje generovat nové texty, obrázky, hudbu či videa s minimálním lidským zásahem. Firmy dnes využívají AI [...]
Digitální detox během Vánoc
Vánoce jsou obdobím klidu, rodinné pohody a odpočinku. Přesto stále častěji trávíme tento čas spíše u obrazovek než s blízkými. Telefony, tablety a počítače nás lákají nepřetržitým tokem zpráv, notifikací [...]
Vánoce s rodinou online
Vánoce jsou časem, kdy se scházíme s rodinou, abychom společně sdíleli radost, lásku a pohodu. Někdy nám však okolnosti neumožní, abychom byli fyzicky pohromadě. Ať už vás dělí kilometry nebo [...]
Vánoční online dárky
Vánoce jsou už zítra a vy stále přemýšlíte, co dát svým blízkým pod stromeček? Pokud hledáte praktický, originální a snadno dostupný dárek, který potěší každého, vánoční online dárky, jako jsou [...]
Nové sociální sítě v roce 2025
Sociální sítě hrají v našich životech klíčovou roli, a s každým rokem přicházejí nové platformy, které mění způsob, jak komunikujeme, sdílíme obsah a navazujeme vztahy. Rok 2025 nebude výjimkou. Jaké [...]
Jak se mění role influencerů a digitálních tvůrců
V dnešním digitálním světě ovlivňuje role influencerů a digitálních tvůrců nejen marketing, ale také způsob, jakým komunikujeme, nakupujeme nebo vnímáme jednotlivé značky. Možná si říkáte, proč je jejich vliv tak [...]
Kryptoměny: první kroky do světa digitálních financí
Kryptoměny se za poslední roky staly velmi populárním tématem. Digitální měny, jako je Bitcoin, Ethereum nebo Litecoin, už nejsou jen záležitostí technologických nadšenců. Dnes je totiž o ně zájem i [...]
Jak nám algoritmy zrcadlí naše preference
V dnešní digitální době hrají algoritmy na internetu zásadní roli. Když se připojíte k sociálním sítím, prohlížíte internetové obchody nebo vyhledáváte informace, vaše chování je pečlivě sledováno a analyzováno. Algoritmy [...]
Jak se O2 a T-Mobile přizpůsobí novým trendům v roce 2025
V roce 2025 se očekává, že zákaznický servis projde zásadními změnami, a to nejen díky novým technologiím, ale i v důsledku měnících se očekávání zákazníků. Dvě největší mobilní společnosti v [...]