Popularita O2 TV je stále větší a počet zákazníků, kteří si užívají pohodlí, jež jim internetová televize nabízí, tak nezastavitelně roste. A to je podle modrého mobilního operátora jedině dobře! Dle slov předsedy představenstva a generálního ředitele, pana Jindřicha Fremutha, tak O2 v roce 2018 slavilo velký úspěch.
Extra nabídka pouze na O2 TV
Zatímco v zahraničí je pro uživatele naprosto běžné, že si musí za extra nabídku navíc připlatit, u náš v České republice se na to příliš pozitivně netváříme. Nejraději bychom chtělo všechno zadarmo a nejlépe rovnou pod nos.
Není se proto čemu divit, že zákazníci přivítali skutečnost, že se nejvyšší česká fotbalová soutěž Liga mistrů přesune pod placenou O2 TV nelibě a dost se proti tomu ohrazovali. Až do léta loňského roku totiž bylo možné sledovat Ligu mistrů bezplatně na České televizi, od léta už jedině za příplatek u modrého operátora.
Ačkoli se na to zákazníci zpočátku vůbec netvářili, přesto jejich počet během léta narostl.
Nové produkty a zlepšení stávajících služeb
Jindřich Fremuth dále dodává, že se během roku 2018 snažili svým zákazníkům nabídnout nejen celou řadu nových, zajímavých a lákavých služeb, ale zároveň zlepšovali ty stávající. Vzhledem k tomu, že je O2 TV součástí tarifních balíčků, zájemců o tuto službu stále přibývá. Službu nejčastěji využívají nejen rodiny, ale i skupiny přátel nebo drobní podnikatelé, kterým se ti vyplatí.
Za rok 2018 se k modrému operátorovi přidalo více jak 60 000 nových zákazníků měsíčních tarifů a více jak 165 000 mobilních zákazníků.