Už se vám někdy stalo, že jste od mobilního operátora dostali vyúčtování, které ale vůbec nesouhlasilo? Byly na něm vyúčtované položky, které jste ale vůbec nevyužili? Byla celková částka vyšší, nežli správně měla být? Máte právo se bránit!
Na co máte nárok?
Pokud jste od svého mobilního operátora dostali měsíční vyúčtování, na kterém byly nesouhlasící položky nebo částky, které by tam správně být neměly, nemusíte mlčet. Naopak se můžete, ba dokonce musíte ozvat.
Reklamace u mobilního operátora? Ano!
Čemu se divíte? Stejně jako všude i u mobilního operátora máte nárok na reklamaci. Reklamovat své vyúčtování můžete vždy, ať už se jedná o jakoukoli částku. Do dvou měsíců od vystaveného vyúčtování se můžete operátorovi ozvat a nahlásit, že něco není v pořádku. Po uplynutí dvou měsíců má naopak mobilní operátor nárok na to, reklamací se nezabývat, proto termín určitě nepodceňte a pakliže se chcete bránit, na nic nečekejte.
Zaplatit musíte vždy
I když budete mít ve vyúčtování položky, se kterými nebudete souhlasit, vyúčtování musíte zaplatit v každém případě. Pokud nedodržíte dobu splatnosti, může se věc dostat až k exekutorskému řízení a tomu byste se měli ve svém vlastním zájmu vyhnout.
Vyúčtování proto vždy zaplaťte, až je vše z vaší strany v pořádku a poté počkejte, jak se k tomu postaví mobilní operátor.