Výpadek interních systémů zaskočil minulý týden růžového operátora T-Mobile. V úterý a ve středu tak měl o práci postaráno. Bylo totiž zapotřebí problém vyřešit a napravit škody, které výpadek napáchal.

Co způsobilo výpadek interních systémů?

Úplně první věc, kterou operátor řešil, bylo dohledání příčiny, jež stála za celým problémem. Ukázalo se, že příčinou byl pád diskového pole a právě ten se postaral o vznik technických problémů, jež nakonec trvaly dva dny a zákazníkům růžového operátora tak způsobily nejednu komplikaci.

Co kvůli výpadku nefungovalo?

Výpadek interních systémů způsobil problémy na několika frontách. Díky němu zákazníkům nefungoval přístup na web operátora. Nemohli používat mobilní aplikaci Můj T-Mobile, nefungovala internetová samoobsluha a problémy se vyskytly také na prodejnách.

Operátor se snažil chyby napravit

T-Mobile si samozřejmě uvědomoval, že si problémů jeho zákazníci všímají, proto je o jejich řešení aktivně informoval. Snažil se problémy napravit co nejdříve, nicméně i tak výpadek, který nastal v hradeckém datovém centru, trval dva dny. Situaci se podařilo uvést zpátky do starých kolejí až ve středu odpoledne.

Ověřte si dostupnost internetu

*  Dostupnost 99% ČR * Cena od 200 Kč * Zapojení do 24 hodin *

Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami a s podmínkami ochrany osobních údajů

Dnes si dostupnost ověřilo 902 návštěvníků