Věděli jste, že již od června tohoto roku probíhá na stránkách červeného mobilního operátora Vodafone robotická komunikace se zákazníky? Možná jste si této změny ani nevšimli, což je podle víceprezidentky pro prodej a péči Anny Hoerové naprosto v pořádku. Podle ní by zákazník vůbec nepoznal, že komunikuje s chatbotem, pokud by o tom předem nevěděl.

Proč právě robotická komunikace?

Možná vás nyní napadá otázka, co oblíbeného operátora vedlo k tomu, aby nahradil klasické pracovníky chatbotem, který nyní vyřizuje komunikaci se zákazníky. Důvod je prostý: Vodafone se tímto pilotním projektem zařadil mezi průkopníky v oboru robotické komunikace se zákazníky s vidinou jednoduššího a pohodlnějšího obsloužení všech zákazníků a vyhovění jejich potřebám.

Jak služba funguje?

Robotická komunikace podle Vodafone funguje na výbornou. Od června umělá inteligence zvaná TOBi zrealizovala celkem 75 000 konverzací, do které se zapojilo 15 000 zákazníků. Všem bylo vyhověno a všichni zákazníci byli úspěšně odbaveni. S chatbotem mohou zákazníci komunikovat v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu.