Moje O2 je služba modrého operátora O2 a vztahuje se kompletně na všechny služby, které u něj můžete získat. Je tak jedno zdali potřebujete spravovat vaše připojení k internetu, nebo mobilní a televizní služby.

O2 je tady pro každého registrovaného zákazníka. Oproti konkurenci má O2 výhody rovnou v několika aspektech, jako je například rychlá registrace. Jednou ze součástí služby moje O2 je i její rozšíření moje O2 family, které funguje dokonce jako správa tarifů a nabídek pro celou rodinu.

Jak mohu účet moje O2 získat?

Jakmile máte objednanou některou ze služeb, které jsou vázány smlouvou, jako například dlouhodobý mobilní tarif s výhodami, tak je váš účet automaticky vytvořený při podpisu smlouvy a je propojený s vašimi smluvními údaji. Je tak potřeba případně jen vygenerovat heslo prostřednictvím emailu a čísla ve smlouvě se společností. Moje O2 potom automaticky přebere všechny vaše informace a vy tak nemusíte nic vyplňovat, před sebou máte dokonalý přehled všech potřeb.

Registraci u této služby O2 ale můžete kdykoliv udělat i v případě, že nemáte zakoupený jakýkoliv dlouhodobý tarif a nemáte podepsanou žádnou dlouhodobou smlouvu. Nejtypičtějším příkladem jsou například majitelé předplacených SIM karet od společnosti O2.

Co vše mohu v moje O2 dělat?

Celá služba O2 slouží jako přehled fakturací a vyúčtování s rozšířením na klientskou podporu a možnost objednávky. Pokud tedy chcete kupříkladu aktualizovat internetovou televizi s jejím nastavením, tak namísto volání stačí zadat požadavek přímo v moje O2. Odpovědní operátoři se vám potom automaticky ozvou zpět a vy tak nemusíte řešit žádné návštěvy pobočky nebo dlouhé čekání ve frontě k telefonickému spojení. Služba od O2 tak dokáže ušetřit spoustu času a starostí při řešení denních služeb.