Sociální síť Facebook i přes svých dvě a půl miliardy aktivních uživatelů zažívá v posledním období postupný úpadek a stále více je jméno sítě pošramocené nespočtem incidentů. I proto se tahle sociální síť rozhodla ke změnám.

Facebook potkáte častěji a častěji

Společnost není již dávno pouze sociální stejnojmennou sítí, ale stále se rozvíjející korporací, která má v područí další populární sítě a aplikace. Asi nejzvučnějšími jmény je sociální síť Instagram a komunikační aplikace WhatsApps. CEO společnosti Mark Zuckerberg si za cíl v nastávajících změnách určil zviditelnění brandu FB i v aplikacích, o které se společnost stará, ale své jméno v nich neprezentuje. Proto nyní v aplikacích potkáme obchodní označení “by FACEBOOK”.

Nečekejte žádné razantní změny

Pro ty, kteří se obávali razantních změn ve funkcích a vzhledu současné sociální sítě máme zprávu, že se není třeba rozhodně obávat. Veškeré nastávající změny, které se plánují jsou jak jsme již zmínili cílené na prezentaci obchodní značky. Nejen, že tak najdeme obchodní označení “by FACEBOOK” v úvodu a popisu aplikací o které se společnost stará, ale rovněž začneme původně modrobílé logo společnosti potkávat v nových barevných variantách.