Moje O2 Family je velkou nadstavbou klasické samoobsluhy Moje O2, na kterou již klienti modrého operátora spoléhají velice dlouho. V rámci Moje O2 Family máte možnost spravovat nejen vaše osobní služby a tarify, ale rovněž i čerpání služeb a tarifů všech ostatních ve vytvořené skupině.

Díky Moje O2 Family tak můžete například objednávat a hradit tarify volání a dalších služeb. Největším důvodem k využití služby Moje O2 Family je ale především dohled na čerpáním a zůstatkem mobilních dat u dětí, které jsou v rámci rodinného tarifu přidány ve skupině.

Moje O2 Family je volnější, než kdy dřív!

Celá služba je přitom poměrně dost otevřená a můžete v ní pracovat s celou řadou výhod a funkcí oproti klasické verzi samoobsluhy Moje O2. Zásadní rozdíl tady je, že ji nelze aktivovat a tvořit z klasických předplacených SIM karet, ale jde především o klienty, kteří mají předplacené mobilní tarify pro sebe a pro ostatní.

Ve finále je ohromnou výhodou to, že celý mobilní tarif se všemi obsaženými službami můžete jakožto správce, nebo správci, editovat a nastavovat kdykoliv z administrace. To vše bez jakéhokoliv navštěvování poboček a čekání ve dlouhých frontách.

Využijí především rodiny s dětmi

Služba O2 Family ale není omezená jen na rodiny a často je například využívají přátelé, kteří hromadně platí a čerpají různé tarifní nabídky. Stále nejčastější skupinou uživatelů jsou ale právě rodiny s dětmi, kvůli kterým původně celá administrace ve verzi family vlastně vznikla. S dětmi je to všeobecně nejtěžší v ohledu čerpání mobilních dat. Spoustu času totiž děti tráví na chytrých zařízeních, které sami o sobě bez připojení k internetu nedokáží nabídnout příliš mnoho zábavy. Čerpán dat je tak běžný problém a díky Moje O2 Family máte možnost držet výdaje na uzdě.